Електродвигун АІР 315 S2 | АІР315S2
Модель: | АИР315S2 |
Тип: | Асинхронный трехфазный |
Габарит: | АІР 315 |
Розташування: | Киев, Харьков, Украина |
Напруга мережі: | 380/660В |
Потужність: | 160 кВт |
Частота обертів: | 3000 об/мин |
Габарити (ДхШхВ): | 1185×635×845 мм |
Вага: | 1170 кг |
Гарантія: | 12 месяцев |
Наявність: | Є в наявності |
АІР315S2 – це асинхронний електродвигун 160 кВт 3000 об/хв. Трифазний загальнопромисловий магнітоелектричний двигун із короткозамкненим ротором. Паспортна частота обертання 2975 оборотів, потужність – 160 кВт, частота обертання поля статора – 3000 об/хв. Живлення - 380/660 Вольт 50 Гц. Універсальні кріпильні розміри згідно з ГОСТ 31606-2012. Діаметр валу – 75 мм • IP55 • ККД – 94,6%. АІР315S2 застосовується для приводу механічного промислового обладнання - редукторів, кранів, малопотужних вентиляторів, подрібнювачів, пилок, верстатів, насосів, дровоколів, компресорів, дробарок.
Електричні двигуни АІР 315 S2 виготовляють 9 заводів України, Китаю. Білорусь не випускає електричних двигунів АІР315S2. Від дешевих недовговічних електромоторів для приводу вентиляторів до добротних агрегатів можна порівняти з радянськими.
Дані електродвигунів АІР315S2:
Технічні характеристики електродвигуна АІР315S2
Характеристики електродвигуна АІР315S2 |
Значення |
|
Група значень |
Найменування характеристики |
|
Вихідні параметри |
Потужність P, кВт |
160 |
Умовна частота обертання поля статора N н об/хв |
3000 |
|
Фактична частота обертання валу N ф , об/хв |
2975 |
|
Параметри живлення |
Тип мережі, частота |
Трифазна, 50 Гц |
Напруга живлення U Δ /Y, Вольт |
380/660 |
|
Номінальна сила струму I н при 380/660В, Ампер |
295/169 |
|
Співвідношення пускового струму та номінального I п /I н |
7,1 |
|
Паспортні дані |
Принцип дії |
Асинхронний/індукційний |
Коефіцієнт потужності cos φ |
0,92 |
|
ККД, % |
94,6 |
|
Число полюсів |
2 |
|
Маса міді в обмотці, кг (залежно від якості/виробника) * |
82,5 - 92,4* |
|
Момент інерції, кг* м2 |
2,81 |
|
Вага, кг (залежно від якості/виробника/корпусу) * |
1080 - 1170* |
|
Експлуатаційні обмеження |
Ступінь захисту від пилу та вологи |
IP 55 |
Клас ізоляції обмотки (нагрівостійкість) |
F (150 °C) |
|
Режим роботи S1 |
Тривалий |
|
Рівень шуму, Дб |
99 |
|
Кліматичне виконання та категорія розміщення |
У1, У2, У3, Т2 |
|
Обертаючий момент |
Відношення максимального моменту, що крутить, до мінімального M max /M н |
2,2 |
крутний момент максимальний M max , Нм |
1693,786 |
|
Момент, що крутить, номінальний M н , Нм |
513,268 |
|
Відношення пускового моменту, що крутить, до номінального M п /M н |
1,8 |
|
Підшипники кочення |
Підшипник переднього щита, приводний кінець валу. |
6317 ZZ-C3 |
Підшипник заднього щита |
6317 ZZ-C3 |
|
Кількість мастила, % об'єму камери |
30-60 |
|
ГОСТ |
Стандартизація за способами монтажу |
ГОСТ 2479-79 |
Стандарт прив'язки потужності до габаритів |
ГОСТ 51689-2000 |
|
Стандарт номінальних даних та робочих характеристик |
ГОСТ 28173-89 |
|
Виробники |
Маркування АІР, 4А, 4АМ, 4АМУ габариту 315 мм |
Україна, Китай, Росія |
* Менеджер допоможе з підбором виробника, співвідношення ціна/якість двигуна АІР315S2 під Ваш техпроцес і специфіку експлуатації
Габаритні розміри, креслення, діаметр валу
Усі електродвигуни АІР 315 S2 160 кВт 3000 об/хв виробляються за стандартами ГОСТ та «Інтерелектро» з фіксованою прив'язкою потужності до габаритів. Сучасні загальнопромислові електромотори АІР 315S2 взаємозамінні, мають однакові кріпильні розміри, вагу, шпонки, відстані та розташування отворів. Відрізняються стійкістю до перепадів напруги, корозії, міжвиткового замикання та короткочасного підвищення навантаження. Завантажити паспорт АІР 315 S2 .
Габаритні та приєднувальні розміри електродвигуна АІР315S2 | На кресленні | АІР315S2 |
Висота осі обертання | h, мм | 315 |
Довжина ширина висота | l/d24/h31 | 1185/635/845 |
Діаметр валу | d1, мм | 75 |
Довжина валу | l1, мм | 140 |
Ширина шпонки | b1, мм | 20 |
Відступ між лапами та валом | l31, мм | 216 |
Відстань між кріпленнями на лапі | l10, мм | 406 |
Відстань між кріпленнями лап | b10, мм | 508 |
Діаметр отворів на лапах | d10, мм | 28 |
Ширина | d24, мм | 635 |
Зовнішній діаметр фланця | d25, мм | 660 |
Діаметр замку на фланці | d21, мм | 550 |
Відстань між кріпленнями на фланці | d20, мм | 600 |
Де купити двигун АІР 315 S2 в Україні?
Перед відправкою покупцю заводський ВТК випробовує електродвигуни АІР 315 S2 на стендах - виміри вібрації, нагріву, заклинювання, перегріву електрики, опору просочення обмоток. При закупівлі китайських моторів АІР315S2 перевіряється відповідність маси міді та діаметру перерізу дроту вимогам ГОСТ. Крім АІР315S2 трьох виробників запропонуємо купити аналоги серій 4АМ, 4А, 5АМ, А, АТ, 4АМУ. Роз'яснимо відмінності та технічні особливості.
Ціни виробників
Тип асинхронного електродвигуна | Ціна, грн з ПДВ |
АІР315 S2 Китай Економ | 39670 |
АІР 315 S2 Китай Стандарт | 51300 |
4АМ 315 S2, 4А 315S2 Володимирський ВЕМЗ зберігання | 48990 |
4АМУ315S2 Україна | 66200 |
Порада експерта СЛЕМЗ
В Україну ввозять електродвигуни АІР 315 S2 160 кВт 3000 об/хв дев'ять різних китайських заводів! Чи всі вони низької якості? Чи набагато гірше за українські аналоги? Ось чотири важливі поради для купівлі надійного двигуна АІР315S2:
- Якісні китайські двигуни існують, але ціна порівнянна з українськими
- Кожен китайський виробник відкрито пропонує два прайси – «краще або дешевше»
- Більшість «китайців» в Україні – недовговічні та призначені виключно для приводу вентиляторів.
- «НКЕМЗ» з Нової Каховки не виготовляє електродвигуни АІР315S2 у принципі
Експерти СЛЕМЗ допоможуть розібратися з надійністю та цінами по телефону
Довідник двигунів АІР315S2
Модифікації
Модифікуємо АІР315S2 під довкілля та специфічні завдання:
- АІР315S2Е – з електромагнітним гальмом
- АІР315S2Е2 – ЕМТ із розгальмовуючим пристроєм
- АІРС315S2 – з підвищеним ковзанням
- АІР315S2 Т2 – для вологого тропічного клімату
- АІР315S2 ОМ2 – морське виконання
Монтажні виконання - лапи IM1081, фланець IM3081
Стандартне виконання трифазних АІР 315 S2 – лапи. Націнка за фланцеве виконання складає 3%, за комбіноване – 5%.
Розшифровка маркування АІР 315S2 У2 IM1081
Принцип умовного позначення асинхронного електродвигуна АІР315S2:
- АІР - тип електродвигуна (Асинхронний Інтерелектро Р - ГОСТ Р 51689)
- 315 – габарит
- S – довжина сердечника
- 2 – кількість пар полюсів
- У – кліматичне виконання
- 2 – категорія розміщення
- IM 1081 – монтажне виконання
Схеми підключення до мережі 220/380/660
Двигуни підключаються до мережі змінного струму 220/380/660В за схемою "Трикутник" або "Зірка".
"Трикутником " 220/380 підключають до однофазної мережі 220 В з конденсаторами. Кінці однієї обмотки з'єднують із початком наступної. Збільшені пускові струми призводять до пробою ізоляції, двигун сильніше нагрівається.
"Зіркою" робочі та пускові струми нижче за рахунок високої напруги живлення 380 В, 660 В.
Пристрій асинхронного ел двигуна
Конструкція створює індукційне магнітне поле в білій клітці статора під дією лінійної напруги і подає крутний момент на вал. Схема пристрою асинхронного двигуна АІР 315 S2:

- Підшипникові шити – чавун
- Шарикопідшипник
- Вал зі шпонковим пазом
- Ротор з мідною обмоткою
- Корпус із поздовжніми охолодними ребрами
- Вентилятор (крильчатка)
- Кожух, алюмінієвий сплав – силумін
- Клемна панель
- Статор – мідні обмотки, електротехнічна сталь.
- Шпонка
- Манжета
- Кабельний ввід
- Клемна коробка (борно)
- Стопорне кільце
Можливе вертикальне кріплення вільним кінцем валу вгору чи вниз - комплектація радіально-упорними підшипниками зменшують радіальні навантаження.
Ремонт, випробування, гарантія
Три сервісні цехи в Україні: Харків, Київ, Дніпро. Професійне обладнання, власне виробництво запчастин та гарантія на виконані роботи до 12 місяців. Усунення наслідків робочих навантажень, що призводять до несправностей та поломок - перегріви, урвища, підвищені шуми, перемотування, відновлення посадкових місць. Виконаємо порошкове фарбування двигуна АІР315S2, переконсервацію, атестацію, заміну ротора, сушіння, виміри опору, заводське перемотування та інше.
Термін служби електродвигуна АІР 315 S2 160 кВт 3000 об/хв збільшить профілактику, підбір якісного виробника, використання теплового реле, універсальних блоків захисту УБЗ, частотних перетворювачів.