Електродвигун АИР355М6
Електродвигун АИР 355 М6 – це потужний трифазний асинхронний магнітоелектричний мотор з короткозамкненим ротором загальнопромислового призначення. Паспортна потужність - 200 кВт , частота обертання ротора - 1000 об/хв . Живлення - 380В/660В 50 Гц. Універсальні кріпильні розміри згідно з ГОСТ 31606-2012. Діаметр валу – 100 мм • IP55 • ККД – 94,5%. Електродвигун АИР355М6 застосовується для приводу великогабаритного механічного обладнання – промислових редукторів, шахтних лебідок, вентиляторів, пилок, верстатів, що обробляють, насосів, компресорів, дробарок.
АИР355М6 виробляють 9 заводів Китаю. Україна та Білорусь не випускає електричних двигунів АИР355М6. Альтернатива китайським електромоторам – вітчизняні електродвигунами 200 кВт 1000 об/хв інших марок із високим сервіс-фактором – 4А, 4АМУ, 5А, АО3, АО4.
Технічні характеристики АИР 355 М6
Таблиці технічних параметрів двигуна змінного струму АИР355М6. Пускові струми, обмотувальні дані, ККД, момент, що крутить, коефіцієнт ковзання.
Технічні характеристики | АИР355М6 |
Споживана потужність, кіловат | 200 |
Частота обертання умовн/фактич, про/хв | 1000/990 |
Тип | асинхронний |
Фазність | трифазний |
Коефіцієнт потужності | 0,88 |
Країна виробник | Китай, Білорусь, Україна |
Число полюсів | 6 |
Ступінь захисту | IP 54/55 |
Максимальний момент сили до мінімального | 2 |
ККД, % | 94,5 |
Експлуатаційні характеристики двигуна | АИР 355 М6 |
Напруга, Вольт | 380/660 |
Рівень шуму, Дб | 92 |
Підшипники (передній/задній) | 322/6322 |
Номінальний струм, Ампер | 365 |
Кліматичне виконання | У1, У2, У3 |
Кількість мастила, % об'єму камери | 30-60 |
Відношення пускового струму до номінального | 6,7 |
вага, кг | 1600 |
Гарантія, міс | 12 |
Режим роботи S1 | Тривалий |
Габаритні розміри, креслення, діаметр валу двигуна 200 кВт 1000 об/хв
Усі електродвигуни АИР 355 М6 виробляються за стандартами ГОСТ та «Інтерелектро» з фіксованою прив'язкою потужності до габаритів. Сучасні загальнопромислові електромотори АИР 355M6 взаємозамінні, мають майже однакові кріпильні розміри, вага, шпонки, габарити, відстані та розташування отворів. Але різну стійкість до перепадів напруги, корозії, міжвиткового замикання та короткочасного підвищення навантаження. Завантажити технічний паспорт .
Габаритні та приєднувальні розміри | На кресленні | Значення |
Висота осі обертання | h, мм | 355 |
Довжина ширина висота | l/d24/h31 | 1560/730/1010 |
Діаметр валу | d1, мм | 100 |
Довжина валу | l1, мм | 210 |
Ширина шпонки | b1, мм | 28 |
Відступ між лапами та валом | l31, мм | 254 |
Відстань між кріпленнями на лапі | l10, мм | 500 |
Відстань між кріпленнями лап | b10, мм | 610 |
Діаметр отворів на лапах | d10, мм | 28 |
Ширина по лапах | d24, мм | 730 |
Зовнішній діаметр фланця | d25, мм | 800 |
Діаметр замку на фланці | d21, мм | 690 |
Відстань між кріпленнями на фланці | d20, мм | 740 |
Де купити двигун АИР 355 М6 в Україні?
На сайті Слобожанського заводу Ви зможете купити електродвигун АИР355М6 швидко, безпечно та надійно.
Надійність . Заводський ВТК, випробування на стендах, виміри вібрації, нагріву, перегріву електрики, опору ізоляції обмоток, заклинювань виключають усі ризики невідповідності електродвигуна паспортним характеристикам. Оцінка відповідності маси міді та діаметру перерізу дроту вимогам ГОСТ при закупівлі якісних китайських моторів.
Альтернатива. Ціна кусається? Крім двигунів АИР355М6 різної якості запропонуємо аналог із неліквідів серії 4АМ, 4А, 5АМ, А, АТ, 6АМУ. Роз'яснимо відмінності та технічні особливості.
Безпека . Слобожанський завод попереджає: Якщо Ваш вибір упав на іншого постачальника, ВАЖЛИВО переконатися в якості підготовки відновлених двигунів із зберігання, наявності власних сервісних потужностей та репутації продавця!
Ціни виробників електродвигунів АИР355М6
Тип асинхронного електродвигуна | Ціна, грн з ПДВ |
Китайський АИР 355 М6 (Економ) | 131310 |
Китайський АИР 355 М6 (сервіс-фактор 1,1) | 157600 |
Українська 6АМУ 355 М6 | 277000 |
Білоруський АИР 355 М6 | - |
Порада експерта СЛЕМЗ
В Україну ввозять електродвигуни АИР дев'яти різних китайських заводів! Чи всі вони низької якості? Чи набагато гірше за українські аналоги? Ось чотири важливі поради для покупки якісного двигуна АИР 355М6:
- Якісні китайські двигуни існують, але ціна порівнянна з українськими
- Кожен китайський виробник у нас прямо запитував – «вам краще чи дешевше»?
- Більшість «китайців» в Україні – дуже погана якість і призначена тільки для приводу вентиляторів.
- «НКЕМЗ» із Нової Каховки не виробляє дані електродвигуни в принципі
Більш детальну консультацію Ви отримаєте за телефоном від експертів «СЛЕМЗ»
Довідкові матеріали
Маркування підшипників АИР355М6
У таблиці вказані типи осьових підшипників для асинхронних двигунів АИР 355М6 стандартного виконання IM 1081. Комплектація радіально-упорними підшипниками можлива за умови вертикального кріплення двигуна вільним кінцем валу вгору або вниз. Вони нівелюють радіальне навантаження від зміни розташування.
Види встановлених підшипників кочення | |
Передній (Привідний кінець валу) | Задній (З боку вентилятора) |
NU322 C3 | 6322 C3 |
Переваги марки АИР 355М6 перед аналогами:
- уніфікований стандарт
- загальнодоступні ТУ
- ремонтопридатність
- високий клас нагрівальностійкості ізоляції
- низький рівень шуму
Модифікації
Можливі виконання з модифікацією за умовами навколишнього середовища та монтажем додаткових пристроїв на двигун АИР 355М6:
- АИР355М6Е – з електромагнітним гальмом
- АИР355М6Е2 – ЕМТ з розгальмовуючим пристроєм
- АИРС355М6 – з підвищеним ковзанням
- АИР355М6 Т2 – для вологого тропічного клімату
- АИР355М6 ОМ2 – морське виконання
Розшифровка маркування
Принцип умовного позначення асинхронного електродвигуна з прикладу АИР355М6:
- АИР - тип електродвигуна (Асинхронний Інтерелектро Р - ГОСТ Р 51689)
- 355 – умовний габарит
- М – позначення довжини сердечника
- 6 – кількість пар полюсів
- У – кліматичне виконання
- 2 – категорія розміщення
- IM 1081 – монтажне виконання лапи
Монтажні виконання - лапи, фланець
У стандартному вигляді трифазний АИР 355 М6 виконується на лапах. Націнка за фланцеве кріплення складає 3%, за комбіноване – 5%.
Монтаж та встановлення електродвигуна АИР 355 М6
- Огляд та підготовка до встановлення. Електродвигун монтується на плиту, раму, станину, платформу. Очистити майданчик, двигун від мастила, олії, пилу. Прокрутити вал вручну. Перевірити табличку/бирку на схеми підключення 220/380, 380/660В;
- Монтаж та центрування. Вал електродвигуна з обладнанням може з'єднуватися через шпонку, муфту, шків, ременную, ланцюгову передачі. Радіальні та кутові перекоси допускаються мінімальні в межах 0,002-0,005 мм. Муфти, шківи, зірочки, шестерні насаджують на вал двигуна тільки нагрітими до 100-150 0 С. Монтаж здійснюється на жорстку основу.
- З'єднання, пробний запуск. Після установки проводять підключення висновків, кінців обмотки до мережі змінного струму і до обладнання, що комутує, ізолюють силовий кабель, заземлюють мотор і платформу. Пробний пуск здійснюють тільки на холостому ході до 10 секунд, заміряючи показники струмів, вібрації та температуру нагріву, перевіряючи відсутність пробою ізоляції на корпус, перегрівання ізоляції.
Схеми підключення до трифазної мережі 380/660
Характеристики схем підключення 380/660В - відмінності та способи підключення до мережі.
Трифазні електродвигуни АИР355М6 380/660В:
- 380 Вольт - оптимальний варіант підключення двигуна до трифазної мережі. Схема "Зірка-трикутник" для зменшення пускових струмів при включенні двигуна;
- 660 Вольт - три фазові дроти підключають до висновків двигуна в борні через контактори та перемикачі. Запуск "Зіркою", після набору потрібних обертів та швидкості, двигун перемикають на "Трикутник" для досягнення паспортної напруги.
Електродвигуни 200 кВт 1000 об/хв 380/660 неможливо підключати за допомогою конденсаторів для роботи в однофазній мережі 220В, підключення здійснюється за допомогою інверторів (частотних перетворювачів), шаф управління, трансформаторів, пускачів, комутаційних схем.
Пристрій асинхронного електродвигуна АИР355М6
Конструкція двигуна реалізує створення індукційного магнітного поля в білій клітці статора під дією лінійної напруги і передачу моменту, що крутить, на вал. Схема пристрою асинхронного двигуна АИР 355 М6:
- Підшипникові щити - чавун
- Шарикопідшипник
- Вал зі шпонковим пазом
- Ротор з мідним дротом
- Корпус із поздовжніми охолодними ребрами
- Вентилятор (крильчатка)
- Кожух, алюмінієвий сплав - силумін
- Клемна панель
- Статор - мідні обмотки, електротехнічна сталь.
- Шпонка
- Манжета
- Кабельний ввід
- Клемна коробка (борно)
- Стопорне кільце
Ремонт, випробування, профілактика, гарантія
Три сервісні цехи з випробувань та ремонту асинхронних трифазних двигунів АИР 355 М6 та циліндричних, черв'ячних, планетарних мотор-редукторів - Харків, Київ, Дніпро. Усунення наслідків робочих навантажень, що призводять до несправностей та поломок - перегріви, урвища, підвищені шуми, перемотування, відновлення посадкових місць.
Термін служби електродвигуна АИР 355 М6 200 кВт 1000 об/хв збільшить профілактику, підбір якісного виробника, використання теплового реле, універсальних блоків захисту УБЗ, частотних перетворювачів.