Электродвигатель с тормозом - электромагнитным встроенным
Електродвигун з електромагнітним гальмом – це асинхронний електричний двигун із додатковим пристроєм, здатним миттєво уповільнити обертання та фіксовано зупинити. "СЛЕМЗ" виробляє електродвигуни з гальмом потужністю від 0,75 до 30 кВт. Живлення від трифазної, однофазної мережі змінного струму, частота 50 Гц. Комплектуємо магнітним гальмом загальнопромислові, вибухозахищені, кранові, ліфтові двигуни.
Електродвигуни з електромагнітним гальмом призначені для конвеєрів, стрічок, електроталі, обробних верстатів, автоматизованих транспортно-складських систем, підйомників.
Зміст:
- Каталог та габаритні розміри
- Пристрій електродвигуна з вбудованим гальмом
- Характеристики електромагнітних гальм
- Принцип роботи
- Схеми підключення
- Ціни та купівля
Залежно від живлення, в Україні можна купити електродвигун із вбудованим гальмом двох типів:
- Гальмо постійного струму (220В до мережі 380В; 380В до мережі 380В)
- Гальмо змінного струму (220В до мережі 380В; 380В до мережі 380В)
По виконанню двигуни з електрогальмом бувають загального призначення та з ручним розгальмовуванням. Ви зможете приїхати в цех "Слобожанського заводу" і купити електродвигун з гальмом у зборі або встановити вбудоване електромагнітне гальмо на Ваш двигун.
Каталог електродвигунів з гальмом та таблиця розмірів
У таблиці вказані маркування та габарити двигуна з вбудованим гальмом. Докладніше про габаритні розміри двигунів АІР .
Потужність |
Каталог та габарити електродвигунів з гальмом |
|||||||
3000 об/хв |
LxBxH |
1500 об/хв |
LxBxH |
1000 об/хв |
LxBxH |
750 об/хв |
LxBxH |
|
1,1 |
355х201х190 |
356х201х208 |
356х201х210 |
420х251х218 |
||||
1,5 |
356х201х208 |
356х201х210 |
420х251х218 |
457х250х277 |
||||
2,2 |
356х201х210 |
420х251х218 |
457х251х279 |
545х300х297 |
||||
3 |
420х251х218 |
457х251х230 |
545х301х299 |
545х300х297 |
||||
4 |
457х251х230 |
457х251х279 |
545х301х299 |
588х350х345 |
||||
5,5 |
457х251х279 |
508х301х299 |
588х351х347 |
558х350х325 |
||||
7,5 |
508х301х299 |
588х351х347 |
558х352х327 |
718х350х435 |
||||
11 |
588х352х327 |
588х352х327 |
718х351х436 |
773х350х435 |
||||
15 |
703х353х438 |
718х351х436 |
773х351х436 |
870х400х460 |
||||
18,5 |
773х351х436 |
773х351х436 |
870х402х461 |
970х450х505 |
||||
22 |
820х401х463 |
850х401х436 |
970х450х505 |
970х450х505 |
||||
30 |
870х402х461 |
870х402х461 |
970х450х505 |
985х550х535 |
Пристрій та принцип роботи вбудованого електромагнітного гальма
- Шпонка
- Муфта
- Настановні гвинти
- Гальмівний диск
- Вал гальма
- Гвинт
- Механізм гальма
- Гвинт
- Енкодер
- Вентилятор
- Хомут
- Кожух збірний
Умови експлуатації електродвигунів із вбудованим електромагнітним гальмом: тип атмосфери з вмістом корозійних агентів -2, ГОСТ 15150, вологість повітря до 85%, температура -60...+40°С, навколишнє середовище невибухонебезпечне, без агресивних газів/парів.
Основні елементи конструкції електромагнітного гальма:
- Електромагніт – корпус із набором котушок
- Якір – антифрикційна поверхня для диска гальмування
- Гальмівний диск – рухома частина, що переміщається по втулці двигуна
Призначення:
- зупинення механізму у потрібний момент у потрібному положенні
- блокування механізму при відключенні живлення
- аварійне гальмування
Технічні характеристики асинхронних двигунів з гальмом
Характеристика електромагнітного гальма | Значення двигунів для кожного габариту | ||||||||||
63 |
71 |
80 |
90 |
100 |
112 |
132 |
160 |
180 |
200 |
280 |
|
Гальмівний момент |
6 |
15 |
25 |
30 |
50 |
80 |
120 |
200 |
330 |
480 |
750 |
Потужність котушки, W |
11 |
13 |
15 |
26 |
35 |
59 |
70 |
115 |
170 |
210 |
300 |
Час накладання, mc |
90 |
120 |
130 |
150 |
200 |
280 |
320 |
470 |
520 |
570 |
650 |
Час зняття, mc |
80 |
100 |
110 |
130 |
170 |
260 |
300 |
450 |
500 |
550 |
630 |
Момент інерції, 10?³, kg*m |
0,063 |
0,13 |
0,42 |
0,68 |
0,94 |
2,28 |
3,04 |
12,7 |
25,1 |
31,7 |
53,7 |
Робочий зазор, мм |
0,4 |
0,5 |
0,5 |
0,6 |
0,6 |
0,65 |
0,65 |
1 |
1 |
1 |
1 |
Живлення котушки, V |
12, 24, 38, 50, 100 |
24, 38, 100, 170 |
24, 100, 170 |
100, 170 |
170, 200 |
||||||
Частота обертання, об/хв |
4000 |
3500 |
2000 |
||||||||
маса, кг |
2,4 |
3,6 |
4,8 |
6,3 |
7,5 |
12 |
14 |
24 |
28 |
36 |
84 |
Принцип роботи
У статичному стані двигун загальмований. Гальмівний момент створюється шляхом натискання пружин на гальмівний диск через якір, унаслідок чого гальмівний диск блокується.
Розблокування гальмівного диска відбувається після подачі живлення на котушку ЕМТ, внаслідок чого якір перестає натискати на диск і притягується до магніту, відпускаючи диск у вільне обертання з валом двигуна.
Найчастіше електромагнітні гальма застосовують на метало- та деревообробних верстатах, талях, ліфтах, прес-машинах, ескалаторах.
Схеми підключення ЕМТ
При такій схемі підключення гальма відбувається переривання струму між котушкою та випрямлячем. Зниження магнітного поля відбувається швидше, що зменшує час гальмування. Таке підключення застосовується за необхідності частих гальмування та точної фіксації електроприводу.
Для постійного струму
Схема підключення електромагнітного гальма постійного струму 220В до мережі напругою 380В. На першій схемі показано з'єднання у борні висновків у "зірку". Друга - внутрішнє приєднання "зіркою"
Для змінного струму
Ця схема підключення є доцільною, коли гальмівний момент не відіграє істотної ролі. При відключенні живлення струм котушки та магнітне поле поступово знижується, внаслідок чого ЕМТ спрацьовує повільніше.
Схема підключення електромагнітного гальма змінного струму 220В до мережі напругою 380В. Перше креслення – висновки з'єднуються в коробці в зірку. Другий - з'єднання "зірка" всередині клемної коробки.
Купити електродвигун з електромагнітним гальмом
В Україні лише в кількох підприємств можна купити електродвигун із електромагнітним гальмом. У «СЛЕМЗ» Ви зможете не тільки купити електромагнітне гальмо, але й надіслати в найближчий цех свій двигун для встановлення гальма або купити електродвигун із вбудованим електромагнітним гальмом у зборі. Ми надаємо подвійну гарантію на виріб. Купити електромагнітне гальмо високої якості в тандемі з надійними електродвигунами.