Електродвигун АИР112МВ8
АИР112МВ8 – це асинхронний електродвигун 3 кВт 750 об/хв. Трифазний загальнопромисловий магнітоелектричний двигун із короткозамкненим ротором. Паспортна частота обертання 710 оборотів, потужність – 3 кВт, частота обертання поля статора – 750 об/хв. Живлення - 220/380 Вольт 50 Гц. Універсальні кріпильні розміри згідно з ГОСТ 31606-2012. Діаметр валу – 32 мм • IP55 • ККД – 80%. Електродвигун АИР112МВ8 застосовується для приводу механічного промислового обладнання - редукторів, кранів, малопотужних вентиляторів, подрібнювачів, пилок, верстатів, насосів, дровоколів, компресорів, дробарок.
Електричні двигуни АИР 112МВ8 виготовляють 14 заводів України, Китаю. Від дешевих недовговічних електромоторів для приводу вентиляторів до добротних агрегатів можна порівняти з радянськими.
Дані електродвигунів АИР112МВ8:
Технічні характеристики електродвигуна АИР112МВ8
Технічні характеристики | АИР112МВ8 |
Споживана потужність, кіловат | 3 |
Частота обертання умовн/фактич, про/хв | 750/710 |
Тип | асинхронний |
Фазність | трифазний |
Коефіцієнт потужності | 0,73 |
Країна виробник | Китай, Україна |
Число полюсів | 8 |
Ступінь захисту | IP 55 |
Максимальний момент сили до мінімального | 2 |
ККД, % | 80 |
Експлуатаційні характеристики двигуна | АИР 112 МВ8 |
Напруга, Вольт | 380/660В |
Рівень шуму, Дб | 64 |
Підшипники (передній/задній) | 6207/6206 |
Номінальний струм, Ампер | 7,8 |
Кліматичне виконання | У1, У2, У3 |
Кількість мастила, % об'єму камери | 30-60 |
Відношення пускового струму до номінального | 6 |
вага, кг | 55 |
Гарантія, міс | 12 |
Режим роботи S1 | Тривалий |
* Менеджер допоможе з підбором виробника, співвідношення ціна/якість двигуна АИР112МВ8 під Ваш техпроцес та специфіку експлуатації
Габаритні розміри, креслення, діаметр валу двигуна 3 кВт 750 об/хв
Усі електродвигуни АИР 112 МВ8 3 кВт 750 об/хв виробляються за стандартами ГОСТ та «Інтерелектро» з фіксованою прив'язкою потужності до габаритів. Сучасні загальнопромислові електромотори АИР 112МВ8 взаємозамінні, мають однакові кріпильні розміри, вагу, шпонки, відстані та розташування отворів. Відрізняються стійкістю до перепадів напруги, корозії, міжвиткового замикання та короткочасного підвищення навантаження. Завантажити технічний паспорт .
Габаритні та приєднувальні розміри електродвигуна АИР112МВ8 | На кресленні | Значення |
Висота осі обертання | h, мм | 112 |
Довжина ширина висота | l/d24/h31 | 435/230/300 |
Діаметр валу | d1, мм | 32 |
Довжина валу | l1, мм | 80 |
Ширина шпонки | b1, мм | 10 |
Відступ між лапами та валом | l31, мм | 70 |
Відстань між кріпленнями на лапі | l10, мм | 140 |
Відстань між кріпленнями лап | b10, мм | 190 |
Діаметр отворів на лапах | d10, мм | 12 |
Ширина по лапах | d24, мм | 230 |
Зовнішній діаметр фланця | d25, мм | 300 |
Діаметр замку на фланці | d21, мм | 230 |
Відстань між кріпленнями на фланці | d20, мм | 265 |
Де купити двигун АИР 112 МВ8 в Україні?
Перед відправкою покупцю заводський ВТК випробовує електродвигуни АИР 112 МВ8 на стендах - виміри вібрації, нагріву, заклинювання, перегріву електрики, опору просочення обмоток. При закупівлі китайських моторів АИР112МВ8 перевіряється відповідність маси міді та діаметру перерізу дроту вимогам ГОСТ. Крім АИР112МВ8 трьох виробників запропонуємо купити аналоги серій 4АМ, 4А, 5АМ, А, АТ, 6АМУ. Роз'яснимо відмінності та технічні особливості.
Ціни виробників електродвигунів АИР112МВ8
Тип асинхронного електродвигуна | Ціна, грн з ПДВ |
АИР112 МВ8 Китай Економ | 9850 |
АИР112 МВ8 Китай Стандарт | 12610 |
АИРУ112МВ8 Україна | - |
АИР112МВ8 Білорусь | - |
4АМ 112 МВ8, 4А 112МВ8 Володимирський ВЕМЗ зберігання | 11500 |
Порада експерта СЛЕМЗ
В Україну ввозять електродвигуни АИР 112 МВ8 3 кВт 750 об/хв дев'ять різних китайських заводів! Чи всі вони низької якості? Чи набагато гірше за українські аналоги? Ось чотири важливі поради для купівлі надійного двигуна АИР112МВ8:
- Якісні китайські двигуни існують, але ціна порівнянна з українськими
- Кожен китайський виробник відкрито пропонує два прайси – «краще або дешевше»
- Більшість «китайців» в Україні – недовговічні та призначені виключно для приводу вентиляторів.
- «НКЕМЗ» із Нової Каховки не виробляє електродвигуни АИР112МВ8 у принципі
Експерти СЛЕМЗ допоможуть розібратися з надійністю та цінами по телефону
Довідник двигунів АИР112МВ8
Модифікації
Модифікуємо АИР112МВ8 під навколишнє середовище та специфічні завдання:
- АИР112МВ8Е – з електромагнітним гальмом
- АИР112МВ8Е2 – ЕМТ з розгальмовуючим пристроєм
- АИРС112МВ8 – з підвищеним ковзанням
- АИР112МВ8 Т2 – для вологого тропічного клімату
- АИР112МВ8 ОМ2 – морське виконання
Монтажні виконання - лапи IM1081, фланець IM3081
Стандартне виконання трифазних АИР 112 МВ8 – лапи. Націнка за фланцеве кріплення складає 3%, за комбіноване – 5%.
Розшифровка маркування АИР 112МВ8 У2/У3 IM1081
Принцип умовного позначення асинхронного електродвигуна з прикладу АИР112МВ8:
- АИР - тип електродвигуна (Асинхронний Інтерелектро Р - ГОСТ Р 51689)
- 112 – умовний габарит
- МВ – позначення довжини сердечника
- 8 – кількість пар полюсів
- У – кліматичне виконання
- 2 – категорія розміщення
- IM 1081 – монтажне виконання
Монтаж та встановлення електродвигуна АИР 112 МВ8
- Огляд та підготовка до встановлення. Електродвигун монтується на плиту, раму, станину, платформу. Очистити майданчик, двигун від мастила, олії, пилу. Прокрутити вал вручну. Перевірити табличку/бирку на схеми підключення 220/380, 380/660В;
- Монтаж та центрування. Вал електродвигуна з обладнанням може з'єднуватися через шпонку, муфту, шків, ременную, ланцюгову передачі. Радіальні та кутові перекоси допускаються мінімальні в межах 0,002-0,005 мм. Муфти, шківи, зірочки, шестерні насаджують на вал двигуна тільки нагрітими до 100-150 0 С. Монтаж здійснюється на жорстку основу.
- З'єднання, пробний запуск. Після установки проводять підключення висновків, кінців обмотки до мережі змінного струму і до обладнання, що комутує, ізолюють силовий кабель, заземлюють мотор і платформу. Пробний пуск здійснюють тільки на холостому ході до 10 секунд, заміряючи показники струмів, вібрації та температуру нагріву, перевіряючи відсутність пробою ізоляції на корпус, перегрівання ізоляції.
Схеми підключення до трифазної мережі 220В/380В
Характеристики схем підключення 220/380В та 380/660В - відмінності та способи підключення до мережі.
Трифазні електродвигуни АИР112МВ8 220/380В:
- Номінальна напруга 220 Вольт – для підключення до однофазної мережі через конденсатори. Один фазний провід приєднують до мережі, два інших виводи до пускового конденсатора і робочого;
- Номінальна напруга 380 Вольт - підключення до трифазної мережі живлення, три фази підключаються схемою "Трикутник".
Двигуни 3 кВт 750 об/хв 220/380 В виробляють з низькою потужністю для можливості підключень "розетку", застосування в побуті, вентиляціях, насосах, редукторах, побутових верстатах, дробарках, мішалках.
Пристрій асинхронного ел двигуна АИР112МВ8
Конструкція створює індукційне магнітне поле в білій клітці статора під дією лінійної напруги і подає крутний момент на вал. Схема пристрою асинхронного двигуна АИР 112 МВ8:
- Підшипникові шити - чавун
- Шарикопідшипник
- Вал зі шпонковим пазом
- Ротор з мідною обмоткою
- Корпус із поздовжніми охолодними ребрами
- Вентилятор (крильчатка)
- Кожух, алюмінієвий сплав – силумін
- Клемна панель
- Статор – мідні обмотки, електротехнічна сталь.
- Шпонка
- Манжета
- Кабельний ввід
- Клемна коробка (борно)
- Стопорне кільце
Можливе вертикальне кріплення вільним кінцем валу вгору чи вниз - комплектація радіально-упорними підшипниками зменшують радіальні навантаження.
Ремонт, випробування, гарантія
Три сервісні цехи в Україні: Харків, Київ, Дніпро. Професійне обладнання, власне виробництво запчастин та гарантія на виконані роботи до 12 місяців. Усунення наслідків робочих навантажень, що призводять до несправностей та поломок - перегріви, урвища, підвищені шуми, перемотування, відновлення посадкових місць. Виконаємо порошкове фарбування двигуна АИР112МВ8, переконсервацію, атестацію, заміну ротора, сушіння, виміри опору, заводське перемотування та інше.
Термін служби електродвигуна АИР 112 МВ8 3 кВт 750 об/хв збільшить профілактику, підбір якісного виробника, використання теплового реле, універсальних блоків захисту УБЗ, частотних перетворювачів.